søndag 23. mai 2010

Ei manuell lensepumpe.

Manuell lensepumpe akter. Selvom man lenser masse gruff gjennom pumpa så trenger den vel ikke se slik ut??
 Etter en drøy halvtime med roterende messingbørste, så ble den slik.
Lakkert med to lag klarlakk som har herda over natta, så er den klar for montering.
 Jeg har vel ikke tid å klippe gress vel, men jeg fikk kjærringa til å gjøre det, ble så bra så. :-)

Ferdig montert, brukte de gamle slangene etter jeg rengjorde de innvendig med ei halv t-skjorte knytt fast midt på et tau, og lot t-skjorta bade i diesel for hver gang den kom ut på andre sia., og jada, jeg har også brukt gamle slangeklemmer som ruster, det varer bare til butikkene åpner og jeg får dratt innom Biltema og hamstra slangeklemmer i ruustfritt(Jeg har bytta til rustfritt på alle jeg har hatt befatning med til nå, og det er ikke få)
Ble da itj så ravgali derre der.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar